Samme størrelse i barneklær som tanteungen min

Ettersom jeg er lavere en de fleste, må jeg kjøpe barneklær. Jeg bruker 140-146 i klær, som er 10 og 11 år. Jeg er tante til ei herlig jente på 8 år, og vi bruker samme størrelse i klærne. Det er noe min tanteunge synes er veldig stas, for da kan hun få mye klær i fra meg. Det som er positivt er jo at barneklær ikke er så dyrt. Det har også blitt bedre utvalg og barneklærne har blitt mer ungdommelige de siste årene, noe som passer meg bra. Det er alikevel ikke helt det samme som klærne de har til voksne. Jeg kan være heldig å finne noe i xs vist klesplagget er liten i størrelsen. Når jeg kjøper klær er det fra Lindex, Cubus, Kapphal, Hennes og Mauritz og Sparkjøp, har også bestilt fra nettsidene Boozt og Zalando.

Jeg legger med noen bilder av klærne mine som er fra mitt siste kjøp

Topp fra Hennes og Mauritz i størrelse 146

Poncho fra Hennes og Mauritz i størrelse 140-152

Bukse i størrelse 140 fra Hennes og Mauritz

Tights fra Hennes og Mauritz i størrelse 140

Cardigan fra Sparkjøp i størrelse 134-140

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg