Det å bli satt pris på

På Valentines dagen fikk jeg besøk av en av mine beste venninner. Hun hadde vært og kjøpt roser til meg. For en fin gave å få fra ei så utrolig god og snill venninne. Det er selfølgelig kjempe koselig å få gaver eller roser. Det er vel noe alle liker. Men det å bli satt pris på kan bety så mye mer, som for eksempel tiden du gir av deg selv til andre. Som er det aller viktigeste synes nå hvertfall jeg. Husk å sett pris på de du har rundt deg.

Heldige meg som fikk så fine roser 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg