Sko størrelse 33 og 34!!

I tillegg til å bruke barneklær, bruker jeg også barnesko. Jeg og min tanteunge på 8 år bruker samme størrelse i sko, noe hun selfølgelig synes er veldig gøy. Det å bruke barnesko i størrelse 33 og 34 har i mange år vært et stort problem, spesielt når du er voksen. Det som var av sko da, var mye rosa sko med sløyfer og blonder, sko som var generelt laget til barn. Så å finne sko til meg var utrolig vanskelig. Det jeg hadde av sko var et par med svarte joggesko og et par med flip flopper, som jeg da brukte i flere år. Etter flere år ble utvalge bedre og i dag er det mer variasjon, som sandaler, joggesko og ikke mins boots med hæl. Disse bootsene med hæl passet meg jo helt perfekt og dere kan bare tenke dere hvor glad jeg ble. Endelig noen høyhælte sko som passet til akkurat meg 🙂

Sko størrelse 33/34

Størrelse 34

Sandaler i størrelse 32

Størrelse 33/34

Størrelse 33

Her er bilde av foten min som da ikke er så veldig stor

2 kommentarer
    1. Jeg bruker skostørrelse 34 i pensko, og 35 ellers. Kjenner godt til problemet med å finne sko uten glitter og prinsesser.
      Støvlettene var stilige! Det som er praktisk med barneavdelingen er at hælene aldri er for høye, og skoene er billigere. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg