2 Nydeligheter!!<3<3

I dag tenkte jeg å dele 2 fantastiske øyeblikk med dere. I 2008 var jeg så heldig å fikk være med på en fødsel. Det er vanskelig å finne ord som beskriver følelsene rundt en fødsel, men å se et barn som blir født er noe helt spesielt. Opplevelsen jeg hadde rundt det har bare vært positiv og jeg angrer ikke et sekund på at jeg ble med. Selv om det er noen år siden, så glemmer du aldri sånne øyeblikk. Jeg husker at jeg var nervøs for søsteren min, som ikke hadde det like bra. Jeg husker at jeg var stolt av henne å syntes hun var utrolig tøff. Fødselen gikk raskt og på 2.5 time var Leon født, og jeg var verdens stolteste tante <3 Tiden etter har bare vært fin og i dag har Leon blitt hele 9 år. I 2009 fikk jeg være med på fødsel nr 2, som jeg syntes var like fantastisk som sist. Jeg var like stolt av søsteren min og syntes hun gjorde en fantastisk god jobb. Denne fødselen gikk også raskt og etter 2 timer var Linnea født. Og jeg hadde igjen blitt stolt tante og Leon storebror <3 I dag har Linnea blitt 8 år og stor jente. Jeg må si at jeg føler meg utrolig heldig som har fått være med på 2 fødsler, for det å se et barn som blir født er virkelig magisk. Jeg har fått godkjennelse av søsteren min til å dele disse bildene

Leon

Linnea

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg