Hvorfor jeg ble så glad??!!

Siden jeg er nokså lav må jeg kjøpe barneklær i 134 og 140 år. Jeg må innrømme at det ikke alltid er like gøy å handle klær som egentlig er laget til barn. Jeg har skrevet litt om dette med klær å størrelser i tidligere innlegg. Etter å ha lest litt om denne tightsen fra X-life, tok jeg en sjangs å bestilte meg denne i xs. Det er jo ikke en selfølge at xs passer til meg, så jeg var utrolig spent på hvordan den ville se ut, og om den ville passe.

Så fornøyd med kjøpet av denne 🙂 Når du ikke er helt på topp og ikke bruker sminke er det veldig greit med filter :):)

Kari Traa xs

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg