Tattoveringene mine!! :)

Jeg har alltid vært glad i tattoveringer, og syns det er fint så lenge det ikke blir for mye. Jeg har 4 tattoveringer som jeg er veldig glad i. En tattovering kan du ta akkurat der du selv ønsker, du kan få den i alle størrelser, alle motiver, med farge eller helt svart. Vist du har noen arr som du vil ta bort, så kan en tattovering være fint å dekke over med

Den første tattoveringen tok jeg når jeg var 16, det skulle være en tattovering som skulle vare fra 5-7 år, den skulle bli svakere og forsvinne. Tattoveringen ble svakere men tattoveringen var godt synlig mange år etter. Jeg valgte etterhvert å fikse på denne, tattoveringen jeg har i korsryggen ble tegnet til meg mens jeg var der og er en tattovering som ingen andre har. Når jeg var 18 tok jeg en sommerfugl på skulderen, denne var jeg ikke fornøyd med, den var usymetrisk og lignet mer på en sløyfe. I Mars 2017 valgte jeg å fikse på denne. Sommerfuglen jeg har nå er tegnet for hånd rett på huden, dette var det enkleste når jeg vill ha bort den jeg allerede hadde. Jeg ble utrolig fornøyd med denne og syns han gjorde en fantastisk jobb bare med å tegne denne

Jeg har også en tattovering på ankelen, et kinesisk tegn som står for kjærlighet. På armen har jeg mine forbokstaver A L som står for Ann Linda.

Veldig fornøyd med denne 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg