Mine nye klesplagg!!! :)

Jeg er som de fleste glad i klær, og tenkte å vise dere noe av det nyeste jeg har kjøpt. De siste klærne kjøpte jeg på Hennes og Mauritz. Jeg er veldig glad i klærne de har der og syns de har utrolig mye fint både til barn å voksne. Kvaliteten på klærne er også kjempe bra.

Rosa topp i størrelse 146-152

Denne gangen valgte jeg å kjøbe noen klær med farger. Det letteste er nok kanskje å kjøpe mørke klær som svart og grått, og er noe jeg alltid har endt opp med. I lengden vil mørke klær ofte bli kjedelig, du blir fortere lei og synes ikke du kler mørke farger like godt som du gjorde.

Det er flere som fortsatt holder seg til det nøytrale, til det som et tryggest å ha på seg, mange kan slite med bare tanken på farger, og mange har også vanskeligheter for å prøve klær med farger på og ender da til slutt opp med det de føler seg vel i, som ofte kan være mørke klær. Alle har sine favorittklær som de trives best i.

Så mange personer, så mange klesstiler. Det er ofte det som gjør det så spennende. Alle har vi våre favorittplagg. Jeg hadde selv bare mørke klær for noen år tilbake, men for en stund siden fant jeg ut at jeg ville prøve noe som var annerledes, og valgte da å kjøpe klær i andre farger, som blant annet grønn, rosa og lyse blå. Jeg har fortsatt noen mørke klær igjen som jeg fortsatt liker. Jeg liker farger som vises, som frisker opp, noe som gjør deg glad. Du vil se freshere ut med en gang du tar på deg en topp med farge som f.eks gul eller grønn. Du vil også legge merke til hvilke farger som passer til akkurat deg, som fremhever både øynene og håret ditt.

Grønm topp i størrelse 146-152

Bukse tights i størrelse 140

Bukse i 140

Rosa bukse fra Zalando i størrelse 140

Sist men ikke minst, 7 par med sokker. Du kan aldri få nok av sokker.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg