Fordi jeg fortjente det!!!

Her er det flere ark med sting fra noen av operasjonene. Jeg har tatt vare på disse i alle år med fine minner fra tiden på sykehuset.

Jeg er takknemlig for at de tok seg tid til å lage disse til meg

Her har jeg også fått personlige hilsener 🙂

Etter flere operasjoner har jeg også fått diplomer fra sykehuset. Jeg husker at jeg følte meg heldig, jeg satte virkelig pris på disse. Jeg fikk mye skryt for å ha vært så flink, og jeg fikk alltid fine tilbakemeldinger.

Dette er diplomer fra noen av operasjonene jeg har hatt, det har blitt flere etter det. Diplomene hadde de bare for en periode, så jeg var heldig som fikk så mange som jeg gjorde. Den minste av diplomene er fra de i operasjonsstuen.

Ønsker dere en fin 17 Mai feiring i morgen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg