Hvordan er dette mulig?!!

Som jeg har skrevet tidligere og forklart dere før, så hadde jeg en operasjon i høyre hånd. Jeg legger med noen bilder fra protesen jeg hadde sånn at dere kan se hvordan den så ut inni håndleddet mitt.

Håndleddet mitt var ødelagt på grunn av barneleddgikten, jeg skulle derfor operere inn protese. Med mine tynne armer ville en vanlig håndleddsprotese blitt alt for stor inni min hånd, så jeg fikk en som var liten. Selv med den lille protesen begynte likevel håndleddet og bøye seg, jeg fikk ikke trent hånden opp etter operasjonen på grunn av muskulaturen i håndleddet ikke var sterk nok. Håndleddet la seg til slutt i en bøyd stilling som ble en feilstilling. Jeg gikk en stund med protesen og prøvde å trene opp hånden over tid. Til slutt måtte de operere protesen ut, det eneste valget jeg hadde da, var å stive av håndleddet. Avstivingen av håndleddet kan dere lese mer om fra innlegget jeg har skrevet tidligere.

På bildet kan dere tydelig se at beinet stikker ut og håndleddet står i en feilstillng

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg