Jeg klarte visst ikke å slippe unna lenger!!!

I 2015, flyttet jeg inn i nytt hus og har nå bodd her i over 2 år. Jeg flyttet inn rundt juletider og i Desember i år er det 3 år siden. Jeg skal innrømme at det føles som om jeg har bodd her mye lenger.

Etter at jeg hadde flyttet inn i huset i 2015 ble jeg syk. Det var bare en forkjølelse med hoste å feber. Etter noen dager gikk det over av seg selv. Jeg ble overrasket, det pleide aldri å gå over av seg selv. Når jeg har vært forkjøla har jeg nesten alltid fått lungebetennelse. Det har blitt mange timer på legevakten og jeg fikk som regel alltid med meg penicillin. Jeg har alltid hatt litt høy CRP som kan følge med leddgikten, det kan mange ganger være vanskelig å vite siden leddgikten kan skjule så mye. Det sikreste har da vært å gi meg penicillin, som alltid har virket bra. Allerede etter 2-3 dager har jeg blitt bedre.

For et par dager siden begynte jeg å merke noe bakerst i halsen og bak i nesen. Jeg tenkte at nå er det min tur til å bli syk. Jeg har ikke vært forkjøla siden 2015, så da var det vel kanskje på tide.

Natten har vært forferdelig, det har vært 30 grader ute og på rommet er det da selfølgelig også varmt. Du går klam hele tiden i tillegg har halsen vært så sår at jeg har ligget våken i flere timer. Etter noen timer med søvn våknet jeg tidligere en jeg pleier med verk i tinningene og feber. Jeg stod opp å tok meg en paracet å la meg på sofen. Det blir nok kanskje noen slitsomme dager, men jeg håper det vil gå over av seg selv, uten å måtte gå til legen. Om jeg ikke får blogget på noen dager så vet dere hvorfor.

Håper dere får en fin helg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg