Denne må jeg bare skryte av!!!

Etter flere arr på kroppen, der noen av de er fra selvskadingen, har jeg testet ut en krem som faktisk har lysnet arrene. Arrene er ikke så ruglete og heller ikke like fremtredende som de var. Jeg har også fått kommentarer på at arrene er mindre synlige nå en før.

Kremen kom jeg over på Facebook. Det var mye positive tilbakemeldinger, så jeg bestemte meg for å teste denne ut. Jeg bestilte den fra Iherb og har nå brukt flere tuber. Denne sendes fra Los Angeles så det tar litt tid før du får den.

Den er egentlig beregnet på å forebygge strekkmerker men også på strekkmerker som allerede er der. Det som er viktig å huske på er at du må bruke denne en god stund før du ser resultater. Dette gjelder generelt alle produkter. Prisen på kremen er det ingenting å klage på, den er også drøy i bruk. Jeg har bare positive ting å si om kremen så den er virkelig verdt å prøve ut.

Det kan ta mellom 2-3 måneder før du ser resultatene. Så vist du har kjøpt et produkt og bare prøvd det ut en måned så vil du ikke vite om produktet virker. Kremen lukter sjokolade og kan være litt seig når du smører den på, men dette forsvinner etter en stund. Den masseres lett inn på plassene du vil reparere.

Kremen kan kjøpes her:

https://www.iherb.com/pr/Palmer-s-Cocoa-Butter-Formula-Bust-Cream-with-Bio-C-Elaste-4-4-oz-125-g/48776

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg