Denne kan anbefales for ulike situasjoner!!!

Jeg var skeptisk på om denne ville fungere, men jeg tok en sjangs å bestilte den. Nå har jeg prøvd den ut i noen uker og jeg kan si at det virker. Denne skal hjelpe for flere situasjoner.

Om du har hund eller katt vil jeg anbefale denne. Det er en egen for hund og egen for katt. Om du har en stresset, nervøs eller redd hund eller katt så ville jeg gitt denne et forsøk. For noen vil den virke bedre mens for andre vil den ikke ha like mye effekt. Men det er vanskelig å vite uten å ha prøvd den ut.

Denne kjøpte jeg på Vetzoo og er en luktspreder. Duften skal gjøre at hunden/katten blir roligere og ikke er så nervøse. Den varer i 4 uker ca, etter det er det bare å bestille ny refillflaske. Jeg kjøpte adapteren og da følgte det en refillflaske med.

 

Etter å hatt besøk merket de at Bonny var roligere en han har pleid å være, noe jeg også har merket.

Det er ikke bare vi mennesker som kan bli redde, stresset eller nervøse, det er noe som ligger i dyrene også og spesielt hos enkelte. En hund kan ha frykt og angst, men de kan også utvikle panikk. Det er da denne kan være grei. I tillegg kan den også brukes på nyttår men også vist du skal lære hunden å være alene.

Pakningen ser ut som dette og kan kjøpes fra denne siden

https://vetzoo.no/adaptil-luktspreder

Jeg kjøpte meg også en hundebørste, dette er en hanske med tagger i som gjør det enkelt når du skal gre pelsen.

Denne er kjøpt på Ebay til bare 14 kroner og funker utrolig bra.

 

Pet Dog Cat Washing Glove Deshedding Bath Hair Brush Grooming

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F323397948832

 

 

Med hundehår

 

Etter at jeg gredde pelsen til Bonny så denne hansken ut som dette, og som dere kan se så ligger resten av håret på siden.

Uten hundehår

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg