Andre en meg som er kresen på akkurat dette??!!

Av alle ting er dette noe som opptar meg, det kan høres rart ut for noen, men jeg tror også at noen vil forstå. Jeg vet jeg ikke er den eneste som er kresen på nettopp dette.

 

For meg er både toalettpapir og tørkepapir viktig, jeg har prøvd ulike merker når det kommer til begge deler, og fant fort ut at jeg foretrekker et av de mykeste, som da er Lambi. Jeg regner med at det er flere der ute som foretrekker Lambi fremfor andre typer.

Jeg er egentlig kresen på dette, for hvem syns at det er behagelig å tørke seg med et stivt papir etter å ha vært på toalettet? Jeg har erfart at det faktisk er vondt og ubehagelig. Så hos meg blir det bare kjøpt Lambi. Tørkepapiret kjøper jeg også i Lambi. Jeg kan ha tørkepair i et annet merke vist det er mykt, men nå har jeg brukt Lambi i flere år og er veldig fornøyd.

 

Det som også er fint med Lambi er at på hver pakke med toalettpapir og tørkepair, er det en Lambi kode. Det tok lang tid før jeg fant ut av det selv. Så til dere som ikke vet det. Du registrerer deg på Lambi soft club på nettsiden deres, og for hver Lambi kode du får, taster du inn koden på nettsiden. Etterhvert vil du få en del poeng, disse kan du blant annet løse inn å få bamser eller få digitalt gavekort på Hennes og Mauritz, Cubus, Zalando, Ikea, XXL osv. Belønningene byttes ut innimellom.

På det øverste bildet ser dere 2 søte Lambi bamser, disse har jeg fått fra Lambi, i tillegg har jeg fått en rosa Lambi buff og brukt 2 digitale gavekort. En bamse er 250 poeng, et digitalt gavekort varierer fra 460, 900 og 1750 poeng. Bamsene er utrolig myke og passer perfekt som kosebamse til barn, som en leke, eller til en bamse samling. Eller rett og slett bare som pynt.

 

Toalettpapir er tilgjengelig i mange forskjellige typer, i varierende farger, mønstre og teksturer, tilpasset individuelle behov og ønsker. Moderne toalettpapir kan også ha et tynt lag med aloe vera, lotion eller voks for å redusere en røff tekstur. Kvalitet avgjøres ofte av antall lag, grovhet, samt varighet på papiret. Lavkvalitetspapir (på institusjoner som skoler) har typisk bare ett eller to lag, er svært grovt og har av og til små mengder ubleket papir i seg. Tolags toalettpapir av medium kvalitet er ofte teksturert for å redusere grovheten og tilføre mykhet, og er gjerne drøyere i bruk. Premium toalettpapir har gjerne lotion eller voks, og har to til fire lag av svært fint cellulosepapir.

 

Lambi soft and caring toalettpapir:

Godt og mykt papir som tåler en støyt.

Papiret gjør jobben sin. Det absorberer bra og er svært drøy i bruk.

? 3-lag.

? Antall ruller: 12

? Pris per pakke: kroner 62,90

? Meter per rull: 20

? Pris per 100 meter: kroner 26,21

Konklusjon: Mykt papir som tåler en støyt.

 

Av 14 forskjellige typer toalettpapir ligger Lambi på en 4 plass, noe som betyr at Lambi er et av de beste merkene. 4 pakker koster rundt 40 kroner og toalettpapiret koster rundt 63 kroner for 12 stykk. Helt grei pris synes nå jeg så lenge du ønsker litt mer luxus og comfort. Du får hva du betaler for.

 

#lambinorge #lambi #lambideluxe #toalettpapir #tørkepapir #hverdagsluksus

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg