Det ble en koselig og fin feiring!!! <3

Dagen på torsdag begynte rolig, før jeg fikk nyvasket hus. Så utrolig godt det lukter etter at huset er vasket

Da klokken nærmet seg 16.00 fikk jeg besøk av hele familien, mine foreldre, broren min, mine søstre med deres menn og alle mine søte tanteunger. Det ble fullt hus kan man si. Min snille mamma hadde bakt kake til meg, som ble gulerotkake. Jeg fikk velge hvilken kake jeg ville ha og kaken var virkelig god. Gunn Hege, den ene av mine søstre hadde bakt sjokoladekake, denne smakte også utrolig godt. I tillegg til kaker hadde vi også is og brus. Jeg hadde så klart kaffen min med melk i siden jeg ikke er noe glad i brus.

Dagen min var i går, men vi feiret bursdagen min dagen før siden det passet best for alle å komme da, men jeg fikk feiret den litt i går også.

Mitt tante hjerte smelter litt ekstra når de kommer og gir meg en klem og sier Glad i deg <3 Det å høre disse ordene fra mine tanteunger er noe som gjør meg utrolig glad. Jeg er både stolt og veldig glad i de alle sammen

Tusen takk for en fin bursdagsfeiring, og for gavene og kakene jeg fikk. Det ble en fin dag, og jeg storkoste meg. Glad i dere <3

Denne nydelige blomsten fikk jeg av Stina når hun og Torstein var på besøk, i tillegg fikk jeg også et kort som det lå penger i. Tusen takk for gaven 🙂

Jeg vil også si tusen takk for alle de fine gratulasjonene jeg fikk på dagen min i går, jeg setter veldig stor pris på det 🙂

#kaker #gulerotkake #sjokoladekake #bursdag #bursdagsfeiring #familie #gaver #heldig #fornøyd #glad #takknemlig

4 kommentarer

Siste innlegg