Gårsdagens feiring

Det ble en fin feiring, bursdager er jo alltid gøy, og selv om du er voksen er det likevel stas, også er det jo koselig å få feiret dagen litt. Et år eldre, men kan ikke si jeg merker noe til det, jeg føler meg jo fortsatt like ung.

Siden hun ene søsteren min, mannen hennes og mine tanteunger skulle på ferie kom de innom en tur dagen før de skulle reise. 

Dagen ble feiret med både kake og is, og brus til de andre. Jeg drikker ikke brus og heller ikke saft, så da ble det så klart kaffe til meg. Jeg er ikke den som trenger så mye, men jeg synes så klart det er fint å bli gjort litt stas på. Naboen var borte med sveler, og disse var bare utrolig gode, tusen takk.Mamma hadde bakt gulerotkake til meg, denne kaken synes jeg er en av de beste, krydderkake er også en favoritt. Gulerotkaken var hvert fall utrolig god. Tusen takk mamma Jeg er mer enn fornøyd med dagen, den ble veldig fin. Tusen takk for besøket og for gavene. Jeg setter utrolig stor pris på dere alle sammen 

2 kommentarer
    1. Uff, avstivning av ledd kan ta lang tid, foten skal også tilvenne seg den nye stillingen. Bare ta en dag av gangen, tålmodigheten blir også satt på prøve når det er sånne ting, men håper og tror at foten kommer til å bli god, hvert fall bedre. Tusen takk, det har blitt en del operasjoner opp i gjennom, men gjelder å bare stå på ☺️ Ønsker deg lykke til videre ❤️☺️ Det stemmer, har bursdag 21.09, så da har vi samme dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg