Hvorfor akkurat meg

Spørsmålet har jeg stilt meg selv flere tusen ganger. Hvorfor var det jeg som måtte få barneleddgikt og ingen av de andre søsknene mine. Jeg har 3 søsken og ingen av de fikk leddgikt. Uansett hvor mye jeg tenkte, uansett hvor mange spørsmål jeg stilte så fantes det ingen svar på akuratt det. Å vokse opp som syk har gitt meg mange utfordringer som har vært tøffe. Det har vært begrensninger hele livet. Jeg husker barn som var ute og lekte, og barn som løp. Men jeg kunne ikke være med på noen aktiviteter, heller ikke gå små turer. Etterhvert godtar du ting som de er og ser heller positivt på ting. Det kunne vært verre og det er nok av andre som har det verre en meg. Det som er viktig i sånne situasjoner er å holde humøret oppe, noe som jeg alltid har klart. Jeg har alltid blitt fortalt at jeg er en sterk og tøff jente. Og ord som ''Du er en gledesspreder'' ''Du stråler selv om du har det vondt'' Sånne komplimanger gjør deg sterkere og ting blir lettere å takle. Kanskje det var derfor det var meg som ble syk og ingen av mine andre søsken.

Legger med et par bilder som viser noen fine barneklær 🙂

Her er en bukse fra Hennes og Mauritz i størrelse 134 og topp fra Cubus i størrelse 146

Tights fra Hennes og Mauritz i 140 Topp fra Cubus i størrelse 146

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg