Den beste og fineste innflytningsgaven!!<3

Jeg husker godt dagen da jeg fikk akkurat denna innflytningsgaven. Det var noe jeg hadde ønsket meg lenge. Jeg fikk da verdens fineste hund av foreldrene mine, som var en Tibetansk Spaniel hannhund og som het Bonny <3 Navne hadde han da jeg fikk han og syntes det passet han perfekt. Denne rasen er i hovedsak en vakthund og selskapshund. Rasen krever heller ikke turer, som var det beste for meg siden jeg ikke kan gå noe særlig lange turer. Han er glad i å kjøre bil og elsker å være med på besøk. Bonny knyttet seg raskt til hele familien og han elsker også barn. Han er født i 2014 og har blitt 3 år i dag. Må si jeg er utrolig heldig som fikk denne god gutten av mine foreldre.

Her er Bonny ca 2 måneder og bare en valp

Slik ser Bonny ut i dag <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg