Da er datoen bestemt!!!

På mandag fikk jeg telefon fra sykehuset, jeg ble overrasket over at de ringte. Jeg visste jo at jeg skulle få brev, men i stedet fikk jeg time over telefonen, og det ble bestemt at jeg skulle opereres på mandag. Jeg var på kontroll 19 Mars, som ikke er lenge siden, så da ble det bare rett over en måned med venting.

Jeg fikk beskjed om å møte klokken 08.00, og være fastende, men jeg kunne drikke litt vann til tablettene mine. Det første jeg må gjøre når jeg kommer på sykehuset er å ta noen blodprøver, som de trenger før de skal operere. Blodprøvene kunne bare brukes vist de var 48 timer eller mindre.

Jeg ser frem til dette å gleder meg, men jeg kjenner jo på det at jeg er spent. Det jeg tenker på er om prosedyren er den samme som tidligere, om det blir noe av det samme eller om det blir helt annerledes. Jeg har ikke hatt akkurat denne operasjonen før, men jeg har hatt andre operasjoner på livmoren. Jeg tenker også på hvordan forberedelsen blir, om de gjør tingene på samme måte, når de ordner alt til på meg før jeg får narkose. Jeg vet at noe er rutine og at noe er likt, men noen ganger har det også vært annerledes.

Jeg kommer tilbake med oppdatering til dere når operasjonen er overstått og formen er bra.

Ønsker dere en fin dag videre 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg