Det jeg har valgt å dele med dere!! :)

Det jeg har valgt å skrive om i innleggene mine er ofte personlig, jeg skriver fra hjerte og jeg har valgt å dele mine historier med dere, som er gode å vonde ting, noen overraskelser vil det kanskje også komme og ting dere også kanskje ikke visste. Det handler også om å være ekte og det å dele det med dere er ikke alltid like enkelt. Noen ganger er det vanskelig å dele enkelte ting, men å være en blogger handler om å dele det som er vanskelig, det som er vondt, det som er dritt, det som er bra og det som er fint. Jeg mener at det er viktig å få frem disse følelsene og være ærlig på at det faktisk er menneskelig å føle det du føler.

Når jeg først bestemte meg for å begynne å blogge for dere, bestemte jeg meg også for å bare være meg, den positive jenta som jeg alltid er. Men jeg har også dårlige dager som alle andre. Jeg har vært en nokså sjenert jente i flere år, men gjennom årene har jeg blitt mer åpen om ting. Det å være åpen om ting har også hjulpet meg som person, også når det kommer til mine sykdommer og hvordan jeg er som person i dag.

Noen har nok meninger om noen av tingene jeg skriver om og det er helt greit. Dere trenger ikke være enige i alt jeg skriver, det forventer jeg heller ikke. Vi har alle ulike syn på ting, vi har alle våre meninger. Det viktigste for meg er at jeg kan være meg å dele det som betyr noe for meg. Jeg er en person som liker å dele ting med andre. Om dere ikke liker det jeg skriver om, er der bare å la være å lese. Så lenge du er fornøyd med de valgene du tar så spiller det ingen rolle hva andre mener og syns. Det angår ikke andre en deg selv og du velger selv hva du vil dele å ikke.

For mange vil det nok være interessant men også gøy å lese om det jeg skriver om. Noen av innleggene vil være lengre en andre, og noen vil ha flere bilder. Alle blogginnleggene betyr noe for meg, alle innleggene er like viktige.

Jeg har et godt støtteapparat rundt meg, med mange som støtter meg i de valgene jeg har tatt og kommer til å ta. Jeg har alltid vært flink til å skrive. Å blogge er ikke noe nytt, jeg har bare ikke gjort det offentlig før. Jeg har bare ikke hatt kapasitet til å drive med dette før nå når jeg begynte. Jeg har valgt å dele det meste med dere. Dette er også en del av min historie, uten de sykdommene som jeg har. Jeg kommer til å skrive mer om disse etterhvert i tillegg til et par andre sykdommer også som jeg ikke har skrevet noe om enda.

Vær god mot alle og ha respekt! Du vet aldri hva personene har vært gjennom og hva de går i gjennom akkurat nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg