Den aller beste!! <3

Du er alltid der når dagene er tunge, du klarer alltid å hente frem et smil. Du forstår mer en hva jeg tror du forstår, som egentlig er veldig mye. Du er glad i å snakke, men du kan også syte og klage. Når du er ekstra trøtt, ja da kan du virkelig snorke og mange ganger høyt også. Det hender at jeg våkner av at du snorker og noen ganger har du bråvåknet av at jeg har hysjet på deg, men det ble nå hvertfall stille.

Du er glad i å gå på besøk, men du foretrekker nok best å besøke mamma og pappa, det var der du bodde når du var valp, det var der du vokste opp. Overgangen fra å flytte hjemmefra å inn i nytt hus var litt tøft for deg i starten, du gråt og var urolig. Men etterhvert som tiden gikk følte også du deg hjemme.

Du følger mine rutiner, du legger deg i sengen din på rommet når jeg legger meg, du sovner før meg og våkner før meg. Vi står mange ganger seint opp og det hender at vi ikke står opp før halv 12. Du er som regel alltid tålmodig, men innimellom kan du også bli litt ivrig. Din tryggeste plass er i sofaen på plassen din, det er der du slapper best av.

Jeg har lært deg å gå på to bein, der du hopper så elegant bortover, fra kjøkkenet og bort til stuen. Jeg gir deg ofte belønning, noe jeg vet at du setter pris på. Favoritten er nok biffstrimler men du er også glad i middager, sauser, kålrabistappe, servelat og ost.

Du er ikke bare en hund, du har sanser og følelser som oss mennesker, du betyr mer en noe annet, og er like viktig som en hvilken som helst person. Du er den aller beste <3

Du har vært i livet mitt siden du var 2 måneder, i November blir du 4 år.

Du hadde en spesiell stil når du slappet av, og sovnet også i samme stilling

Du følte deg ekstra trygg når du kunne ligge rundt mine bein å sove

Dette var synet som møtte meg en kveld når vi bodde hjemme. Og som dere ser er det tygde tyggiser. Jeg fikk meg en god latter for å si det sånn

Bonny <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg