Har jeg krympet eller??!!

Det første jeg tenkte var, har jeg krympet? Det skal vel ikke gå ann?

Jeg har lenge ønsket meg akuratt disse skoene. Så jeg bestemte meg for å bestille disse over internett. Jeg søkte å søkte, jeg leste frem og tilbake, men størrelsen min hadde de ikke. Jeg fant tilslutt en side som hadde min sko størrelse, som er 33. Jeg vurderte størrelse 34 også ettersom jeg har et par sko i den størrelsen også

Skoene jeg bestilte fant jeg på denne siden:

https://birkenstocks.no/produkt/barn/birkenstock-arizona-svart-birko-flor

Etter noen dager fikk jeg skoene, endelig. Disse hadde jeg gledet meg til og få. Men det ble ikke akuratt noe jubel for å si det sånn. Skoene var nemlig alt for store, nærmere 2-3 cm for store. Jeg ble skuffet kan du si. Lurer på om størrelse 34 hadde vært halvparten av min fot, jeg er glad jeg ikke gikk for den størrelsen. Jeg tok opp mobilen og ringte kundeservice, og fortalte hvordan det var. Jeg fikk god hjelp og servicen var det ikke noe å si på. De hadde mindre størrelse på lager, rettere sagt sko størrelse 31. Dette er jo en liten størrelse og mindre en det jeg pleier å bruke. Men de skulle sende skoene i størrelse 31.

Jeg fikk de jo ikke dagen etter, men det gikk ikke mange dager før jeg endelig igjen mottok disse etterlengtede skoene mine.

Jeg tok opp skoene fra esken og trødde i, og endelig så passet foten i skoen. Problemet nå var jo det at jeg ikke fikk igjen disse reimene og spesielt da den første reimen. Grunnen er så enkel som at jeg har bred fot eller høy rist. Jeg har jo liten og smal fot ellers, utenom at jeg har bred rist. Men jeg gjør det enkelt å lager bare noen hull selv, sånn at jeg får igjen skoene. Ellers så er jeg utrolig fornøyd. De kostet tross alt 599 kroner. Kvaliteten skal være veldig god, det er jo Birkenstock sandaler.

Hadde jeg tatt størrelse 30 ville jeg nok ikke fått inn foten eller risikert at mine tær hadde stukket ut fra sålen. De andre skoene fikk jeg hvertfall sendt tilbake. Jeg tenker at formen på disse har en annerledes form eller at de rett og slett bare er litt store i størrelsen.

Ha en fortsatt fin dag 🙂

På bildet øverst fikk jeg igjen den første reima med disse sokkene, den nederste reima ligger bare rett over skoen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg