Nytt hus!!

Først til alle kvinner der ute! Gratulerer med kvinnedagen <3

I dag tenkte jeg å fortelle litt om når jeg fikk bygget mitt eget hus og litt om prosessen rundt det. Jeg startet i 2014 som da ble måneder med papirer, møter og forberedninger. Jeg var også med å tegnet huset, noe som var både spennende å gøy.

I Desember 2015 var huset klart og jeg fikk nøklene. Så da var det bare vaskingen som gjenstod, som var en stor jobb i seg selv, men jeg fikk god hjelp av familie og venner <3 Og jeg flyttet så klart rett inn etter vaskingen.

Nå har jeg bodd i huset rett over 2 år og trives utrolig godt. Huset er passe stort med alt på et plan, noe som passer meg veldig bra. Hjemmefølelsen fikk jeg med en gang jeg flyttet inn, som selfølgelig er kjempe bra. Må si at jeg er stolt over hva jeg har klart å fått til, og jeg var eier av et helt nytt hus, som var veldig stort. Jeg legger med noen bilder av litt forskjellige ting jeg har 🙂

Blomsterpotte til å ha en grønn busk i ( Som jeg ikke har fått enda )

Skoskapet mitt 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg