Noen av favorittene mine!!!

Jeg har noen favoritter som alle andre, og variasjonen er en lett blanding, som dere kan se på noen av bildene jeg legger med.

En jakke kommer i alle fasonger med alt av farger. Lyse, mørke, tykke og tynne, mønster og uten mønster. En jakke er viktig akkurat som resten av klærne.

I tilegg til å bruke barneklær bruker jeg også barnejakker. Jeg har skrevet litt om barneklær og barnesko i tidligere innlegg. De siste årene syns jeg utvalget har blitt bedre, av både sko, klær og jakker. Det er mer variert og mer ungdommelig. Jeg syns også at kvaliteten på klærne og jakkene er kjempe bra. Jeg kjøper klærne og jakkene mine blant annet fra Hennes og Mauritz, Kappahl, Lindex og Cubus, Stormberg og Bergans. I dag er også jakkene mye av det samme som de har både til voksne og barn, noe jeg så klart synes er veldig bra.

Skinnjakken er fra Kappahl, størrelse 140

Stormberg jakke i størrelse i 140. ( En av favorittene mine )

Jakke fra Jean paul i størrelse 10 år

Icepeak jakke fra Coop Obs i størrelse 140. ( Denne er også en av favorittene mine )

Bergans jakke i størrelse 10 år

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg