Forandring fryder!!!

Håret er noe som definerer deg og er for mange utrolig viktig. Jeg har alltid vært glad i det lange håret, men liker også det mellomlange. Det ble en god stuss på hele 2 cm, noe jeg synes er mye, men det trengtes. Siden jeg går på Cellegift mister jeg mye hår, og håret kan da kan bli pistrete og tynt. Da er det fantastisk å gå til frisøren å få fikset håret ordentlig. Håret ble så utrolig mye bedre etter å ha klippet det, det ser også mye mer friskere ut.

For meg er håret kjempe viktig, og går jevnlig til frisøren for å få god pleie, men også for å stripe og farge det. Jeg vet at Cellegiften har innvirkning på håret og det trenger derfor ekstra god pleie innimellom. Håret ble også lysere, og brynene mørkere, som jeg da liker.

Når jeg kjøper hårproduker er det viktig for meg at det gir noe til håret, ettersom jeg mister litt hår. Det jeg ser etter er noe som gir styrke, og som er reparerende, men lukten er så klart også viktig. Jeg kjøpte med meg både Shampoo, balsam og hårkur i Ref merke, balsamen følgte da med gratis vist du kjøpte shampoo.

Bilde fra i går når jeg var hos frisøren 🙂

Resultatet ble virkelig fantastisk 🙂

Produktene jeg kjøpte til håret 🙂

Merke skal være veldig bra og skal gi både fukt og være reparerende, håret skal også bli mykere. Lukten fra dette merke var også helt fantastisk.

4 kommentarer

Siste innlegg