Dere vil aldri gjette hva som gjorde meg lykkelig som barn!!!

I dag tenkte jeg å forelle dere om det som gjorde meg lykkelig som barn, jeg blir fortsatt glad for det den dag i dag.

Jeg starter med å si at jeg tror ikke det er mange som syns dette er gøy, jeg tror heller ikke at mange vil forstå hvorfor jeg alltid har gledet meg til akkurat dette. Jeg er oppvokst med dette fra da jeg var barn. Jeg ser ikke på dette som noe negativt, men jeg finner heller gleden rundt dette. Jeg gruer meg aldri til dette, men kjenner heller på følelsen av at jeg blir litt spent over settingen rundt det, og om det blir som de andre gangene, eller om det blir helt annerledes. Med dette mener jeg alle operasjonene jeg har hatt og de jeg kommer til å ta. Jeg har ingen forklaring på hvorfor det er sånn, bortsett fra at det er det som har vært livet mitt. Jeg liker hele prosessen rundt det, med nåler, sprøyter, og det å bli passet på. Men jeg kan umulig være den eneste som liker operasjoner. Kanskje en av grunnene er at jeg alltid har blitt så god etterpå, at operasjonene har hjulpet meg og at jeg ble bedre.

Som jeg har skrevet i tidligere innlegg så hadde jeg min første operasjon når jeg var 2- år gammel, men husker ikke noe fra den operasjonen, jeg husker mer fra da jeg var 5-år gammel, når jeg opererte ankelen. Etter det har det blitt flere å flere operasjoner. Noen vil nok kanskje si at jeg er litt spesiel når det kommer til dette med operasjoner, noen vil kanskje også si at det er rart og merkelig når jeg liker ting som dette, men det er helt greit, alle trenger ikke å forstå. Det blir nok annerledes når du er syk og har hatt mange operasjoner. Det blir en del av deg og en del av livet ditt. Mine foreldre vet at jeg alltid har vært glad i operasjonene jeg har hatt, og hver gang jeg fikk beskjed om at jeg skulle ha en operasjon smilte jeg ekstra mye. Foreldrene mine sa alltid '' Nå ble du vel fornøyd '' Og ja, det var jeg alltid.

Jeg må må også si at det å ha den gleden kan være positivt når det er noe du må igjennom. Jeg håper også at noe av dette innlegge kanskje vil hjelpe andre som må gjennom noe av dette selv, og samtidig si til dere som ikke har vært igjennom en operasjon, men som skal. Du har lov til å grue deg, du har lov til å være nervøs, men det er ikke noe farlig og det er ikke noe dere trenger å være redd for. De gjør det de kan best, som er å operere. Og de er utrolig flinke med det de driver med.

Tenkte også bare å gi beskjed om at jeg nå kommer til å blogge 3 til 4 dager i uken, sånn at dere som følger meg vet om det.

Håper dere får en fin dag videre 🙂

Arret er fra en ankel operasjon, har også arr fra en operasjon som jeg har hatt over tærne

Små arr fra knee operasjon

Arret er fra den andre hofteprotesen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg