Innlagt på kreftavdelingen!!!

Dagen var grusom og tankene mange. Det er vanskelig å beskrive følelsene å det du tenker. Jeg ble undersøkt, og lymfeknutene ble også sjekket grundig. Jeg hadde vært dårlig en god stund, med høy feber og smerter i alle ledd. Jeg klarte ikke å reise meg opp fra sengen å måtte ha hjelp til det, jeg klarte så vidt å gå.

Jeg tenkte automatisk at det var leddgikten. I 2012, reiste jeg på ferie til Tyrkia med familien, det varme klimaet pleier å hjelpe på smerten og leddene. Det var over 30 grader, men jeg ble ikke bedre. Jeg skjønte da at dette kan ikke være leddgikten, når jeg fortsatt var så dårlig og hadde feber i tillegg. Jeg satt med bukse og jakke, men jeg satt fortsatt å frøs.

Jeg fikk tatt noen blodprøver når jeg kom hjem, og det viste seg at ingen av blodprøvene var noe fine. Jeg ble innlagt og de trodde det kunne være kreft. Det første som ble gjordt var å ta en benmargsprøve, som ble gjordt fra hoftebeinet. De brukte en lang nål til å stikke med, når nålen var inne begynte de å banke, de måtte banke for å få nålen gjennom beinet. Jeg fikk ikke noe bedøvelse, og det var helt forferdelig. Hoften ristet og jeg lå på benken og gråt. De traff ikke på første forsøk og prøven fikk de ikke til. De ville forsøke igjen, men jeg sa nei. Jeg var sint siden det gjorde så vondt, men også for at de ikke klarte det på første forsøk. Hoften var vond i flere dager etterpå. Jeg sa jeg ville ha narkose vist de måtte ta prøven på ny, noe som var greit. Jeg slapp å ta ny benmargsprøve, men de ville at jeg skulle prøve en annen behandling.

Den neste behandlingen jeg skulle prøve var en overdose i jerntabletter. Jeg hadde fastet siden dagen før, å tok først blodprøver, deretter fikk jeg 6 jerntabletter som er en overdose, jeg fikk også kvalmestillende. Bivirkningen jeg merket var at jeg ble veldig varm, jeg svettet og hadde hetetokter. Det tok noen timer før disse hetetoktene forsvant. Etter 3 timer måtte jeg ta ny blodprøve. Da fant de også ut at jeg ikke hadde noe jernlager, det vil si at jeg ikke produserer noe jern selv, som kan følge med leddgikten, og kan være vanlig. Jeg fikk beskjed om å starte på jerntabletter og tar nå jern hver dag.

Etterhvert skjønte de hvorfor jeg var så dårlig, jeg kom plutselig på denne juicen og fortalte at jeg hadde vært litt forkjølet. Jeg skulle prøve en blåbær juice fra Mistyfy, som hadde mye antioksidanter i seg og skulle hjelpe vist du var forkjølet eller brygget på noe. Jeg tok bare noen munner, noen dager senere ble jeg jeg syk og veldig dårlig. Jeg har lært og erfart at Synergi kan gi alvorlige konsekvenser. Synergi var gift for meg og min kropp. En test viste også senere at jeg ikke tålte dette produktet. Jeg vet at mange bruker dette produktet, og at det er mange som er fornøyd, men for meg er prduktet farlig.

Jeg har skrevet ned litt informasjon til dere om juicen som jeg prøvde!

Produktene fra Synergi kan brukes av de fleste og fungerer som kostilskudd. Det er flere produkter fra Synergi, men jeg prøvde bare Mistyfy som er en juice. Kanskje er det andre en meg som også har prøvd dette, som også ble syke av det. Det kan være bra å vite om andre også har erfart det samme som meg.

Proargi-9+ Kosttilskudd

For Synergi, worldwide/ naturens sunshine products ( NSP ) blitt valgt av interactive Health som ett av '' de sunneste selskapene i Usa''

Helsefremmende produkter!

Det har gjennom flere års arbeid med helse dukket noen produkt, som gjennom egen og kunders erfaring vist seg å være meget gode tilskudd til en bedre helse og livskvalitet.

Produktene kan brukes for å forebygge sykdommer men også ved skader. Produktene er brukt både i forbindelse med idrett, skader, betennelser, generelle muskelsmerter og ved dårlig sirkulasjon og har vært gode supplement til behandling av vonde skuldre, hofter, og ledd ellers i kroppen, søvnproblem ol.

Mistyfy Juice!

Mistyfy er en antioksydant- drikk bestående av de beste bær i verden ang antioksidant- nivå og tar knekken på frie radikaler og er super både for forebygging og om du kjenner at du «brygger på noe»

Mistyfy er et flytende kosttilskudd som inneholder vitamin b6, acaibær og ekstrakt av grønn te. Dette usedvanlige tilskuddet har fyldig smak og inneholder en deilig blanding av frukt- og bærekstrakter og konsentrater, inkludert drue, hageblåbær, bringebær, tranebær, blåbær og granateple. Vitamin b6, som finnes i Mistyfy, har vist seg å bidra til:

Normal psykologisk funksjon

Normal dannelse av røde blodlegemer

Normal homocysteinstoffskifte

Det er videre påvist at Mistyfy er en av de mest effektive antioksidant juicene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg