Hva er min mening om produkter fra Ebay og Wish!!??

I dag tenkte jeg å skrive litt om Ebay og Wish og litt om noen produkter som jeg har kjøp derfra. Det jeg kjøpte sist fra Ebay var et par sko i størrelse 33, som passet fint. Barnestørrelsene er nokså like de Norske størrelsene. De voksne størrelsene kan variera fra de Norske, og noen ganger kan det være lurt å bestille en til to størrelser større en det du pleier å bruke. Det er alltid lurt å lese på kommentarene, da er det lettere å gjøre opp en mening om produktet du ønsker.

Disse Hawkwell skoene falt jeg for med en gang, de er gode å gå i og sitter godt på foten. Skoene kostet 116 kroner som er helt utrolig. Prisene kan variere, produktene kan også stige litt i pris og noen ganger er det også salg. I tillegg kommer også frakten, som også kan variere.

Produktene kan være like bra som de du får kjøpt i Norge, men selfølgelig kommer det ann på hva du kjøper. Om du kjøper et smykke til 6 kroner kan du ikke forvente at det skal være like helt etter å ha brukt det noen ganger. Sminken kan også være bra, spesielt det Koreanske. Dette vet de fleste som bruker sminke, mange glemmer ofte at flere produkter fra Norge faktisk er laget i Japan, som kan være alt fra sminke til klær.

Personlig har jeg nok foretrukket Ebay, men syns nå at Wish er like bra. Noen av produktene kan være de samme men det er flere produkter fra Ebay som du ikke finner på Wish. Det jeg også har lagt merke til er at på Wish er det flere kommentarer fra de som har kjøpt produkter, mens på Ebay er det ikke fullt så mye. På Wish er det ofte gratis ting og mye salg, og mange ganger er det bare frakten du betaler, som ofte bare er 20 og 30 kroner. Her får du mye for pengene og produktene kan være kjempe bra.

Bluetooth fitness klokke fra Ebay for litt over 100 kroner, denne varierer i pris og kan fås billigere, ekstra reim kan kjøpes utenom. Fin og billig klokke som fungerer kjempe bra

Jeg er fornøyd med produktene jeg har kjøpt fra både Ebay og Wish. Vist det er noen som ikke har kjøpt noe derfra men som har lyst, så kan jeg anbefale begge plassene. Det eneste du trenger å sjekke som er viktig er om de sender worldwide, altså om de sender til alle land, den andre tingen som også er viktig, er å se etter på om selgeren du handler fra har fått bra feedback. Det kan være alt fra kommunikasjon, bra service og at du faktisk får varen du har bestilt.

Jeg håper at noe av dette vil være nyttig for dere som ønsker å bestille men som ikke har turt.

Skjermbeskytter til iphone i rosegull fra Ebay

Usb til data og tlf fra wish.

Mobiletui fra Ebay. Her er det nok å velge i. Denne kostet mellom 30-50 kroner. Jeg syns kvaliteten på disse er kjempe bra

Foundation/Concealer fra wish til 30 kroner

Lipliner og leppestift i ett fra ebay til 14 kroner

Primer til å ha under sminken til 8 kroner fra wish

Hårbånd som du kan bruke til blant annet rens av ansikt, fra wish til 8 kroner

Eyeliner pen fra ebay

Løsvipper fra wish. Disse er gratis nå og du betaler kun frakt

Contour brett med tilbehør fra wish. 8 kroner

Øyenbrynspen 3 i en fra wish, som er gratis.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg