Serumet som faktisk virker!!!!

(Ikke annonse) Jeg har i flere år prøvd ut ulike vippeserumer, og har nå funnet favoritten. Dette vippeserumet har også blitt kåret til det beste. Med dette serumet får du utrolig bra resultater. For de av dere som vil ha det rene serumet uten alle andre tilsetningstoffer, så er Nanolash det reneste. Dette serumet skal brukes hver dag i 8-12 uker, du vil allerede merke forskjell etter 30 dager. Når du har oppnådd resultatet kan du gå ned til 2-4 dager i uken for å oppretholde veksten. Hver 3 måned bytter vi øyenvipper, da vil vippene falle av litt etter litt for så å vokse ut igjen. Alle har en naturlig utskiftning av vippene ca 3 hver måned, uavhengig om man bruker serum eller ikke.

Når du påfører et serum så legger du det som en eyeliner. Du trenger ikke mye, ''less is more'' er en fin regel å følge. Effekten vil ikke bli noe bedre av å pensle mer serum. Mengden serum som følger med penselen når du trekker den opp fra flasken holder til begge øyelokk. Vippeserumet fungerer under den aktive syklusen til vippene, som varer i 100-150 dager før de faller naturlig av.

Jeg har testet ut flere vippeserum, blant annet Swiss Clinic sitt som da kostet 1000 kroner, jeg har testet Mary Kay sitt serum som jeg syns er et bra serum, jeg har også testet Quickmax sitt serum som ikke ga noen resultater.

Jeg har også testet ut Iglow sitt vippeserum. Dette brukte jeg endel før. Med dette serumet ble jeg veldig rød rundt øynene, øynene hovnet også opp. Jeg har lest at det er mange som har testet dette og blitt rød rundt øynene. For en liten stund siden prøvde jeg serumet igjen, men etter noen timer ble jeg rød rundt øynene igjen. Jeg tror ikke at jeg kommer til å teste dette serumet igjen. Men for andre vil det nok fungere bra uten noen form for rødhet.

Som dere ser er forskjellen stor. Jeg har aldri hatt så lange vipper som det jeg har nå. Vippene var korte å lyse før jeg begynte med Nanolash. Med Nanolash og litt mascara kan resultatet bli som dette.

Jeg har aldri vært mer fornøyd med vippene en det jeg er nå og er glad jeg fant Nanolash sitt serum. Jeg har fått flere spørsmål om jeg bruker løsvipper. Personlig syns jeg det er fint med litt lengde på vippene og med dette serumet blir de faktisk lange. Prisen på Nanolash ligger på rundt 400-500 kroner. En grei pris når resultatet blir så bra. En flaske med nanolash skal holde i 6 måneder. Nanolash irriterer ikke huden og gir heller ikke røde øyne.

Jeg bruker også balsam på vippene. Det fins flere typer balsam for vipper. Her har jeg også testet forskjellige typer. Balsamen jeg bruker nå har jeg også kjøp fra Ebay og prisen på denne er rundt 40 kroner. Denne er drøy i bruk, så den varer lenge. Det er en flytende væske som du legger på samme måte som mascara.

Nanolash er det beste serumet på markedet i dag og det er den mest effektiv serumet tilgjengelig i hele Europa. Det jobber raskt og effektivt, og den har ingen bivirkninger. Jeg kan anbefale Nanolash til alle som vil ha lengere, penere, sterkere og tettere vipper.

Vippeserum – når bør du begynne å bruke det?

Det er en grunn til at man laget vippeserum. Det pleide ikke å finnes et stoff som kunne ta vare på vippene våre, reparere dem og beskytte dem mot skade. Bestemødrene og oldemødrene våre likte å påføre lakserolje i vipper og øyenbryn, og så… gned vippene fordi den fettete væsken kom inn i øynene og forårsaket ubehag. Lakserolje ga pleie og skjønnhet til brynene, men var nesten bortkastet innen vippepleie.

Øyenvipper er tynne og svært delikate hår som blir skadet, faller ut og som brekker lett. De blir dehydrert på grunn av forskjellige faktorer, som maskara som inneholder kontroversielle ingredienser. Sollys, hard sminkefjerning, bruk av vippetang, antibiotika, stress, dårlig kosthold, vippeextensions eller farging – disse tingene skader også vippene. Det å ta på falske øyenvipper forhindrer også vippene dine fra å holde seg sunne. Limet som brukes til vippeextensions er komedogenisk, svekker vippene, ødelegger keratinlaget og kan gjøre vippene matte og nesten usynlige.

Naturen ga mange kvinner tynne, lette og korte vipper. Et vippeserum gjør drømmene deres om vakre, mørke, tykke, sterke og lange vipper til virkelighet. Resultatene kan være forbløffende, så mange kvinner kan ikke tenke seg å være uten en daglig dose vippepleie og styrkeboosten som gis av dette produktet. Lange og fulle vipper gjør at ansiktet ditt ser forfrisket og attraktivt ut. Et vippeserum øker kvinners selvtillit og lar dem bli kvitt sitt mindreverdighetskompleks.

Serumet kjøper jeg på Ebay, og kommer ofte fra Polen og England.

Nanolash vippeserum anbefales for alle kvinner som har korte, svake og tynne vipper. Det kan vellykket brukes av menn og alle som ønsker lengre, tyngre, sunnere og vakrere vipper. Videre er Nanolash vippeserum effektivt nok til å gjøre vippene lengre etter bare to uker. Behandlingen forenkles ved lett påføring, tilstedeværelsen av aktive stoffer og ingredienser som er trygge både for øynene og huden på øyelokkene.

95 av 100 kvinner merket lengre, tykkere og sterkere vipper i tillegg til en betydelig forbedring av tilstanden til vippene innen to ukers påføring av vippeserumet.

VIRKNING: De første resultatene er synlige etter bare fjorten dager. De endelige resultatene kommer innen en måned. For å støtte opp om de oppnådde resultatene må produktet påføres i enda seks måneder. Videre stimulerer Nanolash vippeserum folliklene, noe som påvirker lengde, tykkelse og volum på vippene. I løpet av behandlingen blir vippene sterkere, sunnere og vakrere. Strukturen på vippene er glattet ut, og de blir mindre utsatt for skaden ved å falle av. Takket være Nanolash får både vipper og huden på øyelokkene fuktighet.

INNHOLD: Nanolash vippeserum inneholder kun trygge ingredienser av beste kvalitet. De ble valgt ut for å ta vare på vipper, hud på øyelokkene og øynene for å stimulere vekst og tykkelse på vippene. Videre forårsaker ikke produktet irritasjon eller allergiske reaksjoner, det kan påføres de som bruker kontaktlinser (de må tas av før man påfører vippeserum) og de som har sensitiv hud rundt øynene.

SIKKERHET: Nanolash vippeserum er et trygt produkt, noe som er bevist ved påføringsmåten og innholdet. Den presise børsten gjør det umulig for produktet å nå øyeeplet. Ingrediensene ble valgt for å, på den ene siden, stimulere vekst og vippevolum, og på den andre siden å ta vare på huden rundt øynene og vippene. Ingrediensene forårsaker heller ikke irritasjon. Det siste som må nevnes er at Nanolash vippeserum beholder egenskapene sine i 12 måneder etter åpning.

Vippe balsam som er kjøpt på Ebay

Lash Thickener & Conditioner gir fuktighet og pleie til vippene dine, noe som kan bidra til sunnere og lengre vipper. Med denne blir vippene hvite ettersom dette er en hvit balsam.

Denne kan kjøpes fra blant annet Blush eller Blivakker.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg