Forandringen jeg ikke helt så for meg!!!

Fredag var igjen tid for å bli ordnet og stelt litt ekstra godt med. Og ja, denne gangen ble forandringen stor.

Som jeg har skrevet tidligere så betyr håret mitt veldig mye for meg, jeg syns det er viktig å ta vare på håret, på samme måte som du tar vare på alt annet. Jeg går derfor til frisøren hver 3 måned. Håret trenger jevnlig pleie og spesielt da ekstra med fuktiget. En intensiv kur hos frisøren gjør virkelig under for håret.

Hver fredag kveld tar jeg 4 gule tabletter, disse heter Methotrexate, og er cellegift. Om dere lurer på mer så har jeg skrevet litt om dette i tidligere innlegg.

Jeg har alltid tatt vare på håret og har alltid vært flink til å pleie det. Jeg har brukt hårkur en gang i uken i tillegg til å bruke oljer.

Jeg har over flere måneder nå mistet mye av håret, jeg vet at noe av grunnen er på grunn av cellegiften og andre tabletter som jeg tar. Men jeg kan ikke huske at jeg har mistet så mye som jeg har gjort over disse månedene. Forskjellen er stor bare på 1 år. Jeg er faktisk redd hver gang jeg skal vaske håret, for etter at jeg er ferdig så er hele sluken full av hår. Jeg må rense sluken hver gang jeg vasker håret. Om det hadde vært deg tror jeg du ville blitt like redd når du gang etter gang må ta bort alt av håret som ligger igjen.

For å få et friskere hår og fylden tilbake i håret valgte jeg å klippe meg kortere. Og det ble ganske mye kortere også. Det som er positivt er at håret mitt vokser fort, det gjelder å bare være litt tålmodig. Jeg fikk også farget etterveksten lysere, i tillegg vokset hun brynene og farget de mørkere. Jeg ble utrolig fornøyd til tross for at håret ble kortere. Jeg merket også stor forskjell på tykkelsen, håret ble fyldigere med en gang.

Ønsker dere en fin dag videre 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg