Er det dine begge??!

Historien jeg skal fortelle dere nå, skjedde for bare noen uker siden. Jeg fikk først besøk av venninnen min og barnet hennes. De skulle på kafe og spurte om jeg ville bli med, som jeg takket ja til.

På vei ut fra kaffen la jeg merke til en eldre mann som satt for seg selv, jeg visste ikke hvem han var. Han begynte å snakke til venninnen min. På dialekt spurte han, ''E d dine begge?'' (Er det dine begge) Han trodde da at både jeg og hennes barn var ungene hennes. Jeg ble litt satt ut, noe jeg tror hun også ble. Hun svarte: ''Nei det er bare hun'' Vi gikk ut fra kafeen mens vi små lo. Vi skulle jo sagt ''Nei, det hadde vært vanskelig vist jeg var barnet hennes når jeg er et år eldre'' Men vi ble overrasket begge to å klarte ikke å få frem noe. Hun ser forresten ung ut 🙂

Senere på kvelden var jeg hos venninnen min, der ble jeg værende i flere timer. Kvelden var kjempe fin, og veldig koselig 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg