Dette er til deg!!<3

Du og jeg har kjent hverandre i 14 år, et vennskap som har betydd alt og som fortsatt betyr like mye. Vi har festet sammen, vi har ledd og vi har ledd mye, tårene har trillet, men vi har også hatt mange gode samtaler. Vi kjenner hverandre veldig godt, og vet det meste om hverandre. Jeg var flere ganger på besøk hos deg mens du bodde hjemme, som begynner å bli noen år siden. Vi har hatt timer med timer med råning, og det er virkelig mange timer også, og kaffekoppen var så klart alltid med

Du var med når jeg skulle handle inn til huset der det gikk flere timer på Ikea, jeg kom ut med litt av hvert. Gunn Hege var også med å hjalp. Jeg hadde ikke klart dette uten dere. Du kjørte med tilhenger sånn at vi skulle få med oss alt. Det ble jo et helt lass.

Jeg husker godt den gangen jeg lå over hos deg, jeg slet som vanlig med den søvnen, som da var helt normalt. Jeg hadde operert å måtte gå med gips i 3 måneder. Jeg var så lei av å ha på den gipsen og i tillegg klødde det også. Etter at du hadde lagt deg den kvelden satt jeg oppe en stund, jeg begynte å dra ut det som var av bomull, tilslutt var gipsen så hul så jeg tok av hele gipsen. På morgenen så du at jeg ikke hadde gipsen på, jeg kan huske at du var litt oppgitt. Det endte med at vi måtte til Stavanger på akutten der de måtte legge på ny. Jeg hadde fått time på forhånd. Dette var en lørdag og årstallet var 2006. Jeg husker det som om det skulle vært i går. Det ble alikevel en fin dag.

Legger med et bilde fra våre glansdager, og broren min i midten. Bildet er godkjent)

Stina, du er en utrolig god venninne, og jeg setter veldig stor pris på deg. Jeg er så takknemlig for å ha deg som venn. Du er så god å snill, så hjelpende og støttende. Så fin på alle måter. Jeg er masse glad i deg <3

Bildet er hentet fra Pinterest

Jeg kunne skrevet så mye mer, men da hadde det fort endt opp med en hel stil. Men jeg har funnet noen bilder som jeg legger med, som jeg syns passer så godt til deg 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg