Bare må ha det!!

annonse | Det Nye

Hva er vel bedre en å stå opp å sette seg ned med en kaffekopp og lese Det Nye. 

Er det noe jeg liker så er det nettopp dette, å nyte stillheten på morgenen mens jeg sitter og leser Det Nye. Hva kan være mer interessant å lese om en sminke og klær. Dette er noe jeg interesserer meg for og noe jeg elsker å lese om. Her har du underholdning akkurat når det passer deg. Med andre ord, Det Nye er et blad som har litt av alt og er et motemagasin som engasjerer de aller fleste. Er det noe jeg må ha, så er det akkurat dette. Det å sette av tid til seg selv er så viktig. 

Er du glad i interiør og trenger inspirasjon til eget hjem, vil du også finne dette i bladet.

Nå får du et tilbudsabonnement på Det Nye til bare 279,- (+ 79,- i porto) Du får 8 utgaver og som abonnement får du en svarsgave, som er en utrolig fin beige lycke crossover veske. For å bestille abonnementet på Det Nye trykker du bare på denne linken http://abo.detnye.no/DNY180501/blogg/ eller direkte på bildet.

#detnyelycke

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg