Tidene har forandret seg, en historie i bilder!! :)

I dag vil jeg ta dere med på en liten reise, en reise gjennom flere år med mye historie, en historie om meg i bilder.

På noen av bildene er jeg mer syk en andre bilder. Jeg hadde store doser med prednison, kinnene var rundere, noe som er vanlig når du går på store doser med prednison/kortison. De runde kinnene forsvant når jeg trappet ned på prednisonen.

Som dere ser så var jeg tidlig ute med å følge hårmoten men også motestilen 🙂

Jeg ser at jeg har forandret meg i løpet av disse årene, men det skulle jo bare mangle. Når jeg tenker tilbake må jeg si at jeg er mer fornøyd med meg selv i dag en det jeg har vært tidligere.

Her er jeg 8 måneder gammel

Her er jeg ca 1 og et halvt år

Ca 3-4 år

Her er jeg på sykehuset på det gamle Revmatismesykehuset

Her er det ingenting å si på motestilen, i vogna ligger en hvit liten kattunge som jeg ofte trillet tur på.

Her er jeg ca 6 år. Her gikk jeg på en stor dose med prednison. Som dere ser var kinnene runde

Her er jeg ca 6-7 år, jeg hadde operert å gikk på krykker

Ca 7-8 år

Her er jeg 10 år. Bildet er fra det gamle Revmatismesykehuset når jeg fikk blodoverføring.

Her er jeg også 10 år, bildet er fra sykehuset når jeg fikk medisin intravenøst

Her er jeg på skolen på det gamle Revmatismesykehuset

Dette er fra sykehuset når jeg feiret 17 Mai i Oslo.

Her gikk jeg også på en større dose med prednison, og ble også litt rundere i kinnene

Dette er fra 2012

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg