Denne var noe tyngre!!!

På en god dag er det faktisk mulig, mens på en dårlig dag vil det være umulig. Jeg vet også at det er flere som ikke har den muligheten som jeg har, og at det blir vanskelig for andre å fullføre.

På Lørdag bestemte jeg og Stina oss for å prøve oss på en ny tur. Denne gangen gikk turen til fyret.

Jeg hadde ikke gått denne turen før, og visste ikke noe om hvor langt eller hvordan veien var, men jeg ville forsøke å få til denne turen også. Først var jeg hos Stina, hun laget middag til oss. Menyen besto av fylt rødspette, poteter og grønnsaker. Hun er veldig flink til å lage mat så middagen ble som vanlig veldig god 🙂

En stund etterpå kjørte vi til en grind, der parkerte vi før vi begynte å gå. Veien bort mot fyret gikk greit, noe av terrenget lå i skogen, med steiner og små fjell, og oppover og nedover bakker. Jeg klatret og klatret, jeg hoppet og jeg gikk. Vi hadde sol hele veien mens vi gikk, noe jeg merket godt i ansiktet, det kokte kan man si, men vi hadde noen små pauser i skyggen innimellom så det hjalp godt på. Vi nådde målet til slutt og kom oss til fyret, der satte vi oss ned for å hvile benene litt før vi begynte hjem veien.

Veien hjem gikk også greit, men jeg klarte å skli på noen løv blader, det endte med at jeg falt på rumpa, som nå har blitt blå. Men jeg kom meg fort opp igjen. Vi kom oss ut av terrenget i skogen og gikk siste rest på veien. Turen hjem var noe tyngre en bort, jeg merket at den ene ankelen begynte å verke og dunke, men vi kom oss hjem til slutt. Stina er vandt med å gå mer, men jeg tror hun også syns at det var tungt. Vi brukte nok et par timer, men vi hadde også noen pauser da. Tur retur ble det nermere 3 km. Jeg må si meg fornøyd med å ha fått til denne turen også. Men denne turen syns jeg var tyngre en Fladen på 410 trappetrinn.

Tusen takk for en kjempe fin tur Stina <3

Lille presteskjær fyr

Utsikten mot Foksteinene, mellom Sogndalstrand og Jøssingfjord

Stina laget middag til oss før vi tok turen ut til fyret. Rødspetten var fylt med ost og brokkoli

Bildet er lånt fra denne siden turisokndal.no

På dette bildet ser dere terrenget vi gikk i

Bildet er lånt fra turisokndal.no

Bildet er lånt fra turisokndal.no

Vi gikk også over steiner som lå langs fjellet

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg