Jeg føler meg heldig!!!

//reklame//

Jeg må si jeg er fornøyd over å ha fått en så fin gave, det var ikke bare en ting, men faktisk tre ting som lå i pakken jeg fikk.

Det jeg fikk var en kjempe fin crossoverveske, den er i en nydelig beige farge, i en perfekt størrelse. Toalettvesken er bare så kul å fancy, den er passe stor i størrelsen og har plass til det meste. I tillegg fikk jeg også et utrolig stilig armbånd.

Jeg føler meg heldig, dette var en utrolig fin velkomstgave fra Det Nye

Crossoverveske fra Lycke

Lulu's toalettmappe

Nora Norway armbånd

#lycke #crossoverveske #lulus #toalettveske #nora #armbånd #mote #fashion

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg