Enda en gang!!!

Dette var jo ikke helt planen, men ikke så mye å få gjort med det. Det kan være irriterende og veldig slitsomt, det er jo aldri noe som passer.

For andre gang er jeg i gang med en aldri så liten forkjølelse. Jeg har nok blitt smittet av en mine tanteunger. Foreløpig er jeg oppegående og ikke sengeliggende, det er jo så klart positivt det. Litt tett i pappen, litt i nesa og noe hosting og harking, men ellers går det greit.

Min snille mamma var å kjøpte noen halslinser til meg, Nidar Doc lindrer en sår hals, de hjelper også for hoste og en kløende hals. De har en god smak samtidig som de er passe sterke. Jeg har prøvd ut så utrolig mange varianter av halslinser, men disse er en av favorittene.

Formen har ikke vært helt på topp, så jeg ringte å fikk time hos legen i dag. Jeg tenkte at det kunne være greit å sjekke, vist det skulle være bronkitt eller lungebetennelse. Han lyttet, men kunne ikke høre noe og crp var under 5, som er veldig bra. Han målte også oksygenmetningen på meg, som også så bra ut. Jeg håpte jeg skulle få penicillin siden det hjelper så fort, men det ble ikke det i dag. Men jeg fikk hvertfall resept på Cosylan.

Jeg var på apoteket å hentet Cosylanen og samtidig litt av noe av det andre jeg bruker. Det ble en dyr handel, 949 kroner for tablettene og Cosylanen, i tillegg kostet det 259 hos legen, men men, sånn er det.

Tusen takk til min snille bror som orket å kjøre meg.

Vist det skulle bli litt mindre blogging så vet dere hvertfall hvorfor.

Ønsker dere ei fin helg 🙂

#forkjølet #hoste #forandregang #halspastiller #dochalslinser #hostesaft #cosylan #medisiner

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg