Det ble visst en aldri så liten oppfriskning!!!

Gårsdagens gjøremål ble en aldri så liten oppfriskning.

En hårklipp eller en liten stuss er noe vi alle trenger, farging å striping av hår er kanskje ikke like viktig for andre, og blir nok derfor ikke alltid prioritert, men en klipp eller stuss er noe jeg vil anbefale, for det trenger vi alle en gang i blant.

Som jeg har nevnt tidligere så går jeg til frisøren jevnlig. Da blir det alltid en stuss, farging av etterveksten og noen striper, i tillegg til farging å voksing av brynene. Jeg pleier også å sitte med en kur som gir næring og pleie til håret.

Og siden jeg tar ulike tabletter, der den ene er cellegift, trenger håret mitt den pleien jeg får hos frisøren. Jeg har mistet veldig mye hår, noe jeg fortsatt gjør, men ikke like mye som før. Og da er du nesten nødt til å prioritere håret å sette av tid til det. Det går mellom 2-3 timer, men det går fortere en du tror. Det som er bra er at jeg hvertfall har fylden i håret og det er jo et stort pluss.

Håret kan også forandre seg alt etter årstid, det kan du ofte se eller kjenne på håret vist det er kaldt eller varmt, eller vist du har tørr eller fet hodebunn.

Det ble en god stuss når jeg var hos frisøren i går, denne gangen ble det ikke lyse striper men heller en lystoning som skulle gjøre håret lysere å kaldere i fargen, i tillegg ble det farging og voksing av brynene. Lystoningen skulle være mildere for håret, den hadde heller ingen skadelige stoffer i seg og i tillegg var det også mye pleie i fargen.

Jeg ble som alltid veldig fornøyd, forandringen ble ikke så stor, men resultatet ble utrolig bra.

Ha en fortsatt fin lørdag 🙂

Kjøpte meg denne shampoen som jeg tenkte å teste ut. Den skal hjelpe vist du klør eller har tørr hodebunn.

#frisør #lystoning #klipp # #fargebryn #voksingavbryn #føltesegvel #fornøyd

6 kommentarer

Siste innlegg