Ny shoppingrunde!!!

Reklame- inneholder annonselenker

Det kommer vel ikke som noen overraskelse, men jeg har vært på en aldri så liten shoppingrunde igjen.

Denne gangen ble det bare en liten shoppingrunde. To bukser og en buksetights. Jeg er alltid spent på om klærne kommer til å passe, for det er jo en av risikoene når du bestiller klær over nettet. Selv om jeg bruker samme størrelse i klær så hender det jo at det ikke passer. To av tre passet, så det endte med at jeg måtte sende den ene buksa tilbake, siden den var for stor.

Buksene bestilte jeg fra Hennes Og Mauritz

Nå har det jo begynt å bli hull i en av favoritt tightsene mine, den har blitt sydd flere ganger av min snille mamma. Når det er en favoritt så prøver du jo og beholde den så lenge som mulig før den må kastes.

Jeg syns klær generelt er vanskelig, det er jo så mange ulike former og fasonger, i tillegg er jeg nokså kresen av meg. Jeg liker ikke når klærne blir for store, for da blir de for posete, og da ender det jo opp med at jeg drukner i klærne. Jeg syns heller ikke at det er behagelig å gå i noe som er for stramt, det er jo bare vondt å ha på seg. Så da gjelder det å finne noe som ser behagelig ut, samtidig som det skal være fine plagg. Litt mønster kan jo være fint det, så lenge det ikke blir for mye.

Treggings størrelse 140 finner du HER

Joggers bukse i størrelse 140 finner du HER

Denne joggedressen fikk jeg av foreldrene mine etter at de hadde vært i Tyrkia. Størrelsene og klærne kan jo være like vanskelige der som her i Norge, men den passet. Jeg likte denne kjempe godt, den er god å ha på seg, i tillegg så er den jo også veldig fin.

#hennesogmauritz #barneklær #bukser #størrelse10år

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg