2 dager med bytur

For 14 dager siden ble Bonny, hunden min kastrert, dagene etter har han egentlig vært veldig rolig. Han har jo ikke vært helt i form, men etter 5 dager begynte han å bli bedre, å nå er han helt god igjen. Det eneste var at etter 5 dager hadde han fått nok av kragen, det var umulig å få den på, jeg skjønner jo godt at han var lei av den. Det var 2 dager for tidlig, men det gikk likevel greit. Stingene kunne jeg ta selv, en uke etter, men det var vanskelig å få gjort det også, så jeg måtte til dyrlegen for å ta de. Han hadde bare to sting, vi var 4 stykk som måtte hjelpe til for å få tatt de. Plasteret satt på en uke, som er bra, jeg prøvde å passe på så godt jeg kunne. Stingene ble tatt på Tirsdag, så nå er også det gjort, alt så helt fint ut. Nå når det har gått 2 uker, merker jeg at han er mer rolig en det han var før, han er mindre stresset og mer avslappet. Det kan likevel ta 2-4 uker før jeg vil merke full effekt.Det ble en bytur på Onsdagen også, for etter å ha tatt microblading og pmu skyggelegging har det blitt noe feil på det ene brynet. Etter første påfyll ble de ikke like, det ene har blitt laget feil og ikke likt det andre. Så jeg valgte å ta bort noe for å få de mer like. Bildene er ikke de beste, men dere ser likevel hvordan det ble etter behandlingen.Selve behandlingen tok ikke lang tid, men jeg ble rød å fikk et blodig sår. Behandlingen er fjerning av pmu. Hun brukte en metode som lignet på den gangen hun la microshading på meg, som er skygge. Microshading kan legges manuelt og med maskin, jeg har prøvd begge deler, men foretrekker nok maskin.

For å fjerne litt av brynet stakk hun flere ganger over området. Jeg fikk ikke noe bedøvelse, men det gikk fint uten. Det kan jo variere fra person til person, som alt annet, noen kjenner mer en andre.Jeg har jo ikke gjort denne behandlingen før så jeg vet jo ikke hvordan det kommer til å bli, om det holder med 2-3 behandlinger eller om jeg må ha flere for å få det bort må jeg nesten bare se. Jeg vet heller ikke om jeg må ta vekk enda mer av brynet eller fjerne hele for å få de så like som mulig, men det er en mulighet for det.

Noen ganger kan det skje, øyenbryn skal ikke være tvillinger, men søstre. For øyenbryn er som regel aldri helt like. Men, det er likevel viktig at det ser greit ut, spesielt når det er helt fremme. Du må nesten være nøye når det kommer til bryn, de sitter midt i ansiktet og er alltid i fokus. Så jeg synes det er kjedelig og frustrerende at det ble sånn. Du blir jo litt oppgitt og lei deg. Nå skal jeg jo tilbake i løpet av neste år for å ta påfylling av begge bryn, jeg håper bare jeg får fikset dette først.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg