Den beste hårkuren

inneholder affiliatelenker

Jeg har testet og prøvd ut flere ulike hårkurer, jeg tenkte derfor jeg kunne dele 4 av de jeg liker best, der to av disse er mine favoritter.

Det fins så utrolig mange forskjellige merker av hårkurer, det viktigste er å finne en hårkur som passer til ditt hår, for det kommer ann på hva håret ditt trenger. Om håret er tørt, fett, sprøtt, glatt eller krøllete, så fins det ulike hårkurer og produkter for de fleste hårtypene.

En av mine favoritter er Moroccanoil restorative, som er en reparerenden hårkur. Den andre favoritten er Lee Stafford Coco Loco med kokos, denne gir også mye pleie. Begge er mer kremete og ikke like tynne som mange andre. Disse lukter utrolig godt, å lukten sitter også lenge i håret etter vask. Litt forskjell i pris, men Moroccanoil er nok den som kommer best ut av kvalitet, samtidig som det er en favoritt blant veldig mange.

En krukke på 500 ml ligger på rundt 400 og oppover. Det er dobbelt så mye i denne en den de ofte selger i Norge som er 250 ml. Den er noen hundrelapper billigere når du kjøper den fra Ebay. Jeg betalte 366 for 500 ml som er billig, de har steget litt i pris etter jeg kjøpte den.

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F152263389270Coco Loco er en hårkur som er litt mer kremete en Moroccanoil sin. Selv om konsistensen er tykkere blir ikke håret fett av det. Håret mitt trenger mye fuktighet, og blir så å si aldri fett, akkurat der er jeg jo heldig, jeg vet jo at mange sliter med fett hår, som selvfølgelig kan være irriterende. Det beste er da å finne en hårkur, og generelt andre produkter for hår som lett blir fett.

https://www.vita.no/merker/lee-stafford/coco-loco/lee-stafford-coco-loco-coconut-kurRevlon er en hårkur som er litt annerledes, kuren er lilla å gjør at håret blir mer sølvaktig, men sitter du for lenge med den blir håret litt mer blålig, men ikke lilla. Håret blir mykt og den lukter også godt. Denne passer nok best for de som har veldig lyst hår, men jeg ser også forskjell på mitt hår når jeg bruker denne.

http://www.lyko.no/revlon/revlon-nutri-color-creme-1022-270mlRef har jeg brukt en del, denne lukter også godt, men jeg har følt at den har tørket ut håret mitt mer en hva den har gitt fuktighet. Ref og Revlon er tynnere i konsistensen en de andre.

REF Ultimate Repair Treatment Masque 750 ml

https://www.blivakker.no/search?SearchTerm=Ref%20ultimate%20repair%20treatment

Jeg pleier å variere mellom disse hårkurene, for jeg liker jo alle, jeg merker bare at håret er mer tilfreds med hårkurer som er tykke i konsistens, så lenge håret mitt trenger så pass mye fuktighet. 

Det er mange gode hårkurer, så her er det egentlig bare å teste ut, å se hva som fungerer best på ditt hår.I tillegg har jeg også kjøpt meg denne, en Goldwell Dualsenses serum spray, som er en leave-in spray. Denne gir mye fuktighet til skadet og tørt hår som trenger litt ekstra pleie.

https://www.blivakker.no/product/3086975/goldwell-dualsenses-rich-repair-restoring-serum-spray-150ml

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg