Dette fikk jeg til jul

Jeg fikk flere ting jeg hadde ønsket meg, og enda mer en det også.

Noe av det jeg fikk var brødrister, svarte Hummel badesko, eller slippers som det også heter. Vannglass, klær, et sett med håndklær og vaskekluter i nydelige farger, manualer, stort strekklaken, digital vekt, to fine sølv trær og to nisse figurer som jeg kan ha til pynt.

Julemiddagen bestod av både pinnekjøtt og ribbe, og til dessert hjemmelaget riskrem og jorbærsaus. Jeg var også en av de som fikk mandelen, og premien var 5 marsipanpølser.

2 juledag hadde vi kalkun og til dessert hjemmelaget sjokolademousse. Julebingo ble det også, jeg fikk blant annet sokker, og jeg elsker sokker, i tillegg fikk jeg også to par med myke sokker, det ene paret fikk jeg av hun ene søsteren min, siden hun hadde flere par hjemme. Jeg fikk også 2 små grånisser som jeg kan ha til pynt, drikkeflaske og en stor rødnisse. 

Jeg har hatt en veldig fin jul, vi har alle vært samlet og det har vært utrolig koselig.

Jeg vet at julen har vært vanskelig å tung for noen, men jeg håper likevel at dere har klart å kost dere, og at dere har klart å kjent på litt av julegleden som har vært.Nyttår ble feiret med min søster, hennes mann, to tantebarn, et vennepar og barnet deres. Vi hadde kalkun, og panna cotta og is til dessert. Maten var utrolig god, desserten var også veldig god. Tusen takk for en kjempe fin kveld 🙂

Hunden min Bonny var hos foreldrene mine, jeg merket jeg var litt bekymret og nervøs med tanke på rakettene. Men det hadde gått overraskende, han hadde vært rolig og bare slappet av. Han hadde ikke bjeffet eller vært noe særlig redd.

Bonny hadde fått to ganger med Sileo geleen, som kunne gis hver 2 time, den har jeg også hatt de siste årene. Sist nyttår var han mer redd, han var mer stresset og bjeffet også en god del.

Men etter kastreringen har Bonny blitt veldig rolig, så det kan nok være derfor også, i tillegg har jeg også hatt på calm sounds på youtube som er rakett lyder for hunder og katter, det har nok også hjulpet en del. Han var rolig når vi kom hjem også, men bjeffet litt rett før klokka slo 00.00. Ellers har han bare slappet av og sovet. Tusen takk for at dere kunne ha Bonny ❤️

Godt nyttår 💫

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg