En liten makeover

Uken startet med enda flere røntgenbilder, fortsatt av nakken. De måtte visst ha to til der jeg bevegde på hodet. Det var ikke noe ventetid så det var fort gjort.

Så var det tid for en liten makeover hos frisøren. Nå er det en stund siden jeg har vært å ordnet håret, så med en liten stuss og striper følte jeg meg så mye bedre. Det ble lysere, siden det var det jeg ønsket.

Jeg trengte nok en liten boost for å føle meg bedre. Det er ikke alltid det skal så mye til, men det kommer også ann på hvordan du føler deg på forhånd.

Jeg ble i alle fall fornøyd og syns resultatet ble veldig bra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg