En liten oppdatering etter Onsdag

Jeg hadde håpet at det skulle gå over av seg selv, men det gikk flere dager og det gikk ikke over. Jeg har gått med sterke smerter og låsninger i den ene hoften. Jeg skrev litt om dette for noen dager siden så jeg tenkte jeg å komme med en liten oppdatering til dere.

Det har vært vondt å gå å vondt å bevege seg, jeg har så vidt fått på meg sokkene, og har så vidt klart å bøye meg, når jeg nyser er det nesten enda verre. Etter noen dager ble jeg bedre men det gikk likevel ikke over. Så da ble det en tur til legen

Etter å ha vært hos legen på Onsdag fikk han sett på både hoften og håndleddet som jeg har to kuler på. Humpen jeg har på den ene hoften er en muskel, men det kunne også være litt hevelse. Det ble jo som jeg tenkte, henvisning til Stavanger for å ta noen rønkenbilder, av både hender og hofter. Noen ganger synes jeg bare det er et styr. Men veldig glad for at jeg får den hjelpen jeg får. Tålmodighet har jeg nok av, spesielt i sånne situasjoner. Jeg har lært at det ikke nytter å være utålmodig.

Når jeg var hos legen sist valgte jeg å ta en EKG, det så veldig bra ut. Den viste at jeg hadde en EKG som en 16 åring,

Jeg håper egentlig at det vil gå over av seg selv eller at det kan bli ordnet uten operasjon siden det tar så lang tid med hofteoperasjoner, spesielt etter. Det er ikke som med et kne, en ankel eller en arm, det er mer avansert når det kommer til hofteoperasjoner og hvertfall vist du må bytte ut leddene.

-God Helg alle sammen-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg