En ny innkallelse!!!

For noen dager siden mottok jeg et brev i postkassen, i brevet stod det når jeg hadde fått time i tillegg til noe informasjon. Jeg måtte endre litt på klokkeslettet, og fikk etter noen dager et nytt brev.

Nå er det en stund siden jeg har vært på kontroll med leddgikten, så det kan nok være greit med en sjekk.

Kontrollen er på Revmatismesykehuset i Haugesund. Jeg har vært der noen ganger før så jeg vet hvor jeg skal. Men for å komme seg dit er det 8 timers kjøring, 4 timer hver vei. Du tilbringer nesten en hel dag i bil, som er slitsomt nok i seg selv, dette er i tillegg til båt som også skal tas.

Men før det, skal det tas blodprøver og urinprøve, sånn at det er klart til timen i Haugesund den 8 Februar.

Dette er vanlige blodprøver, rutine prøver for leddgikt. Blodprøver har jeg ikke tall på hvor mange ganger jeg har tatt, men det er på tusenvis, og har vel egentlig bare blitt en rutine for meg.

Det er fortsatt en liten stund til enda, så jeg kommer tilbake med en oppdatering etterhvert.

Ønsker dere alle en riktig god helg 🙂

#innkallelse #8februar #revmatisme #JRA #juvenilerheumatoidarthritis #revmatoidartritt #leddgikt #kontroll #haugesund

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg