En uke etter

Etter at legen sendte henvisning tok det bare 5 dager før jeg fikk time til røntgen.

Som regel har jeg alltid fått time raskt, det har vært lite ventetid, men prosessen rundt det tar jo alltid tid, det er jo ofte steg for steg når det er ting som skal gjøres. Du skal jo innom ulike leger, samtaler og behandlinger før ting blir klart.

Onsdag en uke etter at jeg hadde vært hos legen fikk jeg tatt røntgen av begge hoftene og begge håndleddene. Det ble tatt 7 bilder pluss noen som ikke ble like bra. Jeg fikk ligge på benken mens det ble tatt bilder av hoftene på grunn av protesene.

Røntgenbildene ble tatt i Egersund i steden for Stavanger. Det var jo veldig greit at de kunne gjøre det såpass nærme.

Det å gå med smerter og plager over en periode gjør at jeg mister energien, jeg føler meg tom og humøret har heller ikke vært som det pleier. Jeg skulle ønske jeg hadde mer energi og at humøret var bedre, sånn som det pleier å være. Det er perioder der det bare er sånn men det pleier jo å gå over etter en stund. Jeg trenger bare litt tid innimellom.

Takk for at dere er så tålmodige med meg å gir meg tiden jeg trenger <3 Jeg skal oppdatere når jeg vet noe mer.

Jeg har tatt røntgenbilder av de fleste ledd, som regel ble de tatt når jeg var på Rikshospitalet i Oslo. Det kunne være at de trengte noen av de gamle bildene for å sammenligne, men da skulle de bare kontakte de på Rikshospitalet.

God Helg alle sammen 🙂

#røntgen #røntgenbilder

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg