I fjor begynte batteriet å tulle, batteriet forsvant uten at jeg brukte mobilen, jeg snakket med Apple kundeservise, og ble enige om å sende inn mobilen til reperasjon sånn at de kunne se på den. Jeg fikk tilsendt eske og en lapp som jeg skulle klistre på. Jeg fikk beskjed underveis at de hadde mottatt telefonen, og noen dager senere en ny beskjed om at de hadde sendt telefonen tilbake til meg. Kundeservicen jeg fikk underveis var jeg veldig fornøyd med.
Jeg trodde bare de skulle bytte batteriet, men når jeg åpnet esken hadde jeg fått helt ny mobil. Nå har jeg hatt den nye siden i fjor, jeg har beskyttet og passet godt på den, det er heller ingen bruksmerker på den.
For noen dager siden sluttet mobilen min å virke, jeg restartet den, jeg tok ut sim kortet, og jeg ladet den, men den ville ikke på. Det gikk ikke ann å skru den av heller, den lå bare å lyste å skrudde seg av og på av seg selv. Jeg fikk jo denne tilsendt ny i fjor, så jeg aner ikke hva det kan være, den skal jo ikke bare slutte å virke sånn plutselig.
Det er jo krise å være uten mobil, men jeg fikk låne en Iphone 5 i mellomtiden. Det var bare uvant å gå fra en stor skjerm til en liten, men du venner deg fort til det. Jeg merket fort at den ikke fungerte like bra, batteriet forsvant fort, den hang seg og var veldig treg, men det var bedre en ingenting.
Jeg trengte en ny mobil, og bestilte fra Apple sin nettside, som jeg har gjort flere ganger.
Det tok bare 4 dager fra jeg bestilte til jeg fikk den levert på døren, en dag mindre en det jeg fikk mail om.
Jeg merker stor forskjell på denne og Iphone 6s plus, selv om den andre også var bra.