Fordeler med å være medlem!!!

Med en kronisk sykdom som barneleddgikt/leddgikt kan det være fint å være medlem i NRF.

Jeg har vært medlem i NRF siden jeg var barn. Jeg betaler 470 kroner i året og støtter så klart Revmatikerforbundet, en organisasjon for barn og unge med revmatiske sykdommer. Det er jo grunnen til at jeg har vært medlem i alle disse årene, men også det å være en del av NRF.

Hvert år får jeg medlemskort, R-magasiner samt medlemsfordeler ved kjøp av ulike ting, som rabatter/redusert pris.

Informasjonen er lånt fra denne siden: https://www.revmatiker.no/medlemsskap/

Medlemskap:

Norsk revmatikerforbund jobber politisk for å bedre vilkårene for mennesker med en revmatisk sykdom. Desto flere som støtter en sak, desto lettere er det å bli hørt.

Et medlemskap i Norsk revmatikerforbund er verdifullt på mange plan.

NRF er en organisasjon som gir tidsriktig informasjon til både revmatikere og pårørende.

Som medlem i NRF får du:

* Kunnskap om diagnoser og rettigheter

* Tips om hvordan du best kan leve med diagnosen

* Bli del av et større fellesskap med forståelse for din situasjon

* Muligheten til å snakke med en likeperson, som kjenner systemer og rettigheter og har egen erfaring med revmatisme

* Mange gode medlemsfordeler

* Være med å bidra i en viktig sak – enten som medlem eller som tillitsvalgt hvis du ønsker

Her får jeg rabatter/redusert pris alt fra Advokat, hjelpemidler, gunstige hotellpriser, kostholdsprodukter, varmeplagg osv.

BURG er NRFs barne- og undomsgruppe.

#burgrogaland #burgnorge #revmatikerforbundet #NRF #norskrevmatikerforbund #rmagasinet #medlemsrabatter #medlemsfordeler

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg