God jul alle sammen

Jul for meg betyr familie, at alle samles og bare er sammen.

På julaften må jeg alltid ha med meg 3 nøtter til Askepott og Reisen til julestjernen, noe julestemning har jeg ikke hatt, men med disse julefilmene får jeg litt av den gode julestemningen, og så klart hjelper det med lukten fra middagen også.

I år blir julaften hos foreldrene mine, mine 3 søsken, mennene til mine to søstre, 6 tanteunger og foreldrene til han ene som er sammen med min søster. Det blir ribbe og pinnekjøtt, og riskrem til dessert.

Når pakkene er delt ut på kvelden pleier vi å la ungene få pakke opp først, sånn at de har noe å leke med, det er ikke like enkelt når det er 6 unger, det er mye som skal pakkes opp, så da pleier vi voksne å vente sånn at det ikke skal bli helt kaos.

2 juledag har vi julebingo, som er en tradisjon vi har hatt i flere år. Det pleier å være en del pakker siden vi er så mange, noen blir kjøpt spesielt til barna, de er jo ikke like glad i pynteting som oss voksne. Det går fort et par timer, også har vi en pause eller to underveis. Å kunne være sammen å ha julebingo er utrolig koselig.
God jul alle sammen ✨🌲

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg