Greit å få ting unnagjort

Etter å ha ventet en stund fikk jeg brev i posten, jeg trodde egentlig jeg skulle til Stavanger. Men i brevet stod det at jeg hadde fått time i Egersund til å ta røntgen av nakken, det var jo det jeg håpet på, det er så mye enklere. Alt i alt ble det 6 røntgenbilder, så nå er i alle fall det unnagjort.

Som jeg har skrevet før, så måtte jeg ta røntgen av nakken siden jeg skal ha narkose. Under narkosen bøyer de hodet bakover når de legger inn tuben i halsen. Og siden jeg har slitt med nakken tidligere og en skiveutglidning må de være sikre på at den ikke har blitt verre. Jeg tok røntgen av nakken i fjor, og da så det greit ut. Nå er det bare å vente på operasjonen, som sannsynligvis blir i løpet av August.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg