Hårkur, skrubbevotter + fotbad

//inneholder affiliatelenker til Lyko//

Jeg tenkte først jeg kunne starte med å vise dere denne hårkuren/kremen som er i fargen lilla. Denne vil jeg anbefale om du har lyst hår og ønsker en kaldere lys farge. Den lukter godt og lukten sitter også lenge i håret. Dette er en hårkur som gir fuktighet til håret, det blir mykt samtidig som håret får en kaldere farge. Denne virker ikke som de lilla shampoene gjør, men sitter du for lenge kan du få et litt mer blålig skjær på håret. 

Disse hårkurene fins i forskjellige nummer, denne som har 1022 gir en mer kald/platinablond farge.

Sånn ser hårkuren ut

Dette er etter jeg vasket ut hårkuren, som dere tydelig kan se er det flere striper som har fått en mer kaldere lys farge. Noen hårstrå vil alltid være lysere en andre og da vil også fargen bli blondere. Jeg har brukt denne en gang i uken som er det som er anbefalt.

https://www.lyko.no/revlon/revlon-nutri-color-creme-1022-270ml

 

Disse skrubbevottene kan brukes på hele kroppen, men jeg tror ikke de er beregnet på ansiktet. Det beste er å skrubbe deg i dusjen med vann for å åpne porene. Du skal skrubbe forsiktig og ikke for lenge. Jeg har opplevd å ha skrubbet for hardt, og klarte å få meg et par brannsår, i tillegg kan du fort bli rød. Så vær forsiktig. Skrubbevottene kan brukes flere ganger over tid, etter hvert vil du merke at skrubben blir svakere og da vet du at den kan kastes. Men da er det bare å ta i bruk den andre siden de kommer i par. Jeg har testet de ut og er veldig fornøyd med de. Så om du er på utkikk etter skrubbevotter kan jeg virkelig anbefale disse.

Å skrubbe kroppen en gang i blant kan gjøre stor forskjell. En skrubb åpner porene og tar bort skitt som ligger både i porene og generelt på kroppen. Det skal bare brukes vann og ingenting annet. Etterpå blir huden glattere å mykere. Jeg skrubber alt fra 2 ganger i uken til annen hver uke, alt etter hva jeg orker.

https://www.lyko.no/lyko/lyko-scrub-glove-grey

 

Denne fotbad skrubben likte jeg også godt. Den er enkel å smøre ut og lett å vaske av. I tillegg lukter den godt og gjør føttene myke. Den er blank og er uten korn, og kan brukes når det passer deg, når du vil ha litt ekstra velvære på bena. 

Fotbad med ekte olivenolje og Aloe Vera gel som effektivt renser og gjør føttene myke og klare.

https://www.lyko.no/resq/resq-olivealoe-foot-bath-150ml

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg